17 juni – Actie voor Iran

Amnesty Gouda wil op zaterdag 17 juni van 11 tot 15 uur in het centrum van Gouda graag samen met jongeren een activiteit organiseren rondom jongeren in Iran. Waarom Iran? Vanwege het meedogenloze politieoptreden tegen demonstranten in Iran. De jongeren in Iran die opstaan en hun stem laten horen worden beschoten met hagel, gevangengezet, gemarteld en soms zelfs vermoord. Dat kan toch niet langer. Dat zijn gewoon misdaden tegen de mensheid. We moeten nu in actie komen en deze jongeren steunen in hun strijd zodat ze weten dat ze er niet alleen voor staan. Want we hopen toch allemaal dat jongeren (op termijn) in Iran in vrijheid kunnen leven.

Wil jij je hard maken over de situatie in Iran, denk dan met ons mee! We zoeken jongeren die ideeën hebben voor de activiteit op 17 juni, we zoeken jongeren die mee willen denken en doen om zoveel mogelijk jongeren te  bereiken om er op 17 juni bij te zijn en we zoeken jongeren die er op zaterdag 17 juni bij zijn om samen met ons aandacht te trekken voor de mensenrechten in Iran. Spreekt dit je aan? Neem dan direct contact per email, whatsapp of telefoon met ons op via secretariaat@gouda.amnesty.nl

Met vriendelijke groet,

Amnesty groep Gouda