Pak die pen en schrijf mee tegen onrecht

Write for Rights 2020

Elk jaar rond 10 december, de Dag van de Mensenrechten, organiseert Amnesty International de actie Write for Rights, waarin voor tien mensen wereldwijd speciale aandacht wordt gevraagd. Tien mensen voor wie die massale aandacht nét dat extra zetje kan geven om verandering te brengen. Vaak helpt die aandacht om hen vrij te krijgen of te zorgen voor bescherming of gerechtigheid. Ook geeft het de mensen voor wie we actievoeren moed.
Dit jaar verloopt Write for Rights vanwege de coronamaatregelen in
aangepaste vorm!

10 december 2020

Wij organiseren op 10 december van 16.00 -19.00 uur via ZOOM het online schrijfevenement  ‘’PAK DIE PEN, SCHRIJF MEE TEGEN ONRECHT’’. Tijdens dit evenement vertellen we over de mensen voor wie we schrijven, schrijven we brieven, vertonen we filmpjes, is er een quiz, kan je meepraten, vragen stellen en ideeën spuien voor activiteiten. Opgeven hiervoor kan tot 10 december via dit formulier!

Online schrijfactie

Je kan je aanmelden voor dit online evenement, en samen met ons meeschrijven. Als je je hebt aangemeld zorgen wij dat je mee kan schrijven op 10 december. Op de dag zelf krijg je van ons een mailtje met daarin de link voor Zoom. Zo kun je ons zien schrijven.

Liever alleen schrijven?

Natuurlijk kan je ook zelf thuis schrijven en hoef je niet mee te doen met de online actie. Je kan jouw voorkeuren aangeven in het formulier.

Of bestel zelf via https://www.amnesty.nl/write-for-rights

Meld je aan!

Vul je gegevens in en je voorkeur en wij zorgen dat je mee kunt schrijven.

Je naam *

Je e-mailadres *

Je telefoonnummer *

Doe je mee met de online schrijfactie, of schrijf je op eigen gelegenheid? *

Haal je je schrijfpakket zelf op (het adres krijg je na aanmelden), of moeten wij het bij je bezorgen (alleen binnen Gouda en Stolwijk)?

Als je het pakket wilt laten bezorgen, naar welk adres kan dat dan?
    straatnaam
    huisnummer
    postcode

Ruimte voor eventuele vragen.